Доставка и плащане

Оформяне на поръчка, доставка и плащане

Как да пазарувам?
– Изберете картичката, която желаете, като използвате от  главнoто меню бутона  „Нашите картички с подкатегориите, които притежава. Подкатегориите са обозначени според повода, за който е предназначена картичката.
– За да поръчате 1 брой от съответната картичка, натиснете бутона  „КУПИ”. За да поръчате по-голямо количество от 1 брой, моля влезте в картичката и изберете количеството, което желаете, след това натиснете бутона КУПИ.
– След като приключите с избора на картички, които желаете, от меню „Количка” /в горната дясна част на всяка страница на сайта/, можете да преминете към страницата за финализиране на Вашата поръчка, като изберете удобния за Вас метод на плащане и метод на доставка.
– Завършете Вашата поръчка като натиснете бутона Приключване на поръчката, като преди това не пропускайте да маркирате чекбокс бутона Съгласен съм с общите условията. Ако поръчката е финализирана успешно, на екрана ще се появи надпис: Благодаря! Вашата поръчка е приета успешно. , както и ще получите автоматичен e-mail за потвърждение.

Уважаеми клиенти, моля да имате предвид, че минималната стойност, при която ще изпълняваме поръчки е  5 лв.

Каква ще бъде цената на доставката?
Безплатна доставка до офис на Еконт /Спиди за всички поръчки над 100 лв.

Във всички останали случаи, цената на куриерската услуга е за сметка на клиента и зависи от теглото и обема на поръчаните картички, както и от това дали е посочен адрес за получаване или офис на куриерската фирма.

Как да платя поръчаните от мен картички?
Направените на сайта www.caritart.bg поръчки, се заплащат по някой от следните 2 възможни метода, който трябва да изберете на страницата за финализиране на Вашата поръчка:

– в брой – при получаване на стоките, под формата на наложен платеж, заплащате стойността на Вашата поръчка заедно с цената на куриерската услуга на представителя на куриерската фирма;

– банков превод – чрез банков трансфер на основание издадена от нас фактура. В този случай е необходимо първо да направите превода по банков път, след като получите фактурата и потвърждение от нас, че поръчката Ви е готова за изпращане. Веднага след като получим превода, изпращаме поръчката към Вас.

След колко време ще получа поръчката си?

Ние, от CaritArt , се отнасяме с грижа и отговорност към всяка поръчка от Вас, нашият Клиент.

Тъй като картичките се изработват от хора с увреждания не можем да гарантираме, че при голяма бройка поръчани от Вас картички или голяма бройка поръчки, времето за получаване ще 1-3 работни дни.
Поради това важна част от нашата практика е да Ви информираме своевременно на посочения от Вас телефон за статуса на поръчката и в кой ден ще я изпратим към Вас. Ако не се свържем с Вас на посочения телефон най-късно на следващия работен ден, след като сте направили поръчката, това означава, че вероятно е възникнал проблем при финализирането й и ние не сме я получили или че сте посочили грешен телефонен номер във Вашите данни. В този случай, моля свържете се с нас на тел. +359895771964  за повече информация.

Как мога да направя рекламация, ако има някакъв проблем със стоките от моята поръчка?
Потребителят/клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента.

Важно!
Уважаеми клиенти, най-учтиво Ви молим, когато приемате поръчката си от куриера, винаги да оглеждате целостта на транспортната опаковка и ако забележите нарушения, непременно да поискате да бъдат описани в протокол в 2 екземпляра от куриера на място – това е тяхно право и задължение. Това е изцяло във Ваш интерес, тъй като, в случай че има щети по стоките вследствие на транспортирането, то отговорността е на куриерската фирма и тя ще може да приеме рекламацията Ви, само ако проблемът е констатиран в момента на приемането на пратката. Нещо повече, съгласно правилата на куриерската фирма, Вие имате право и дори е желателно в присъствието на куриера да отворите пратката и след като се убедите в нейния добър вид, да заплатите дължимата сума.

При отказ за получаване на пратката, отказът се счита за неоснователен и Клиента дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на пратката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на пратката в този срок, ТЪРГОВЕЦА се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка поръчка.

 

Как мога да поискам издаване на фактура или други специални изисквания, ако имам такива?
Фактура можете да поискате за всяка Ваша поръчка, независимо дали сте частно лице или желаете да бъде издадена на името на регистрирана фирма, учебно заведение или друг вид предприятие, като за целта е нужно да посочите фирмените детайли на екрана за финализиране на поръчката.
В случай, че имате други специални изисквания, можете да ги опишете на екрана за финализиране на поръчката, в полето за Бележки към поръчката.

За всякакви въпроси свързани с он-лайн магазина ни, не се колебайте да се обадите на тел. +35995771964  или да ни пишете на office@caritart.bg

Моля не забравяйте да гласувате! Под всяка картичка има празни звездички, молим Ви учтиво да запълните според това до колко картичките ви харесват.

CaritArt Ви желае приятно пазаруване!